|
15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 14:24
ya sansıma bak hesapta denize giricektim güneşlenecektim bugun...hava kapattı yağmur yagıyor. sakallarımı bile kestim bronzlasıcam diye; hiç sevmediğim şekilde sinek kaydı traş oldum. güneş de yok, şimdi yuzume düşen yağmur damlalarıyla nemli kabak gbi hissediyorum yanaklarımı :( saat: 14:31 bir de teomana feci sardım bu ara. sanki lise yıllarımdaki ruh halimin bir başka versiyonunu yaşıyorum. mustafa sandal'ın teomandan daha iyi muzisyen olduğunu savunan mahalle arkadaşlarımla ölümüne tartışırdım. brz daha kitleye hitap olayına sardığında teomandan soğumus, ancak bzzat gittiğim konserleri sayesinde sevmeye devam ediyordum. etifest bahar şenliği bunlara bir yenisi olarak eklendi. şimdi de kendimle tartışıyorum abi bu adamın bazı şarkılarını son zamanlarda çok esgeçtin nasıl esgeçersin diye... al tüm param bu dedim :D bir de (iki de :P )michael jackson şarkılarını gitarla çalmak çok zevkli oluyor. aslında basit diyorum ama dude her baba yiğidin harcı olmadığını soleyince de hafften sevindirik oluyorum tabi :D | ||
|
|
||