|
15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 16:47
yirttim galiba. "sabahin dokuzunda nobet kafasiyla, olayla alakasi yuzeysel olan bir partnerle ve fazlasiyla alcak bir trapezle secmeye katilirsam bu kadar olur," demek istedim teyzelere ama neyse. yirttim galiba gene de, dany'nin iki kelime "boyle de boyle" deme hakki varsa hic fena gecmedi diyebilirim. hadi hayirlisi gunce, simdi haber bekleme fasli. zaman anlamsiz cabuk geciyor burada. biraz da mevsimler degismediginden olsa gerek. ezelden beri kis a.q. mayis gelmis, haberim olmamis, zira hala gotumuz donuyor. neyse cadalozlugum ustumde bugun, soylenmeyecem daha. kahvem var. bilgisayarim var. cumartesi. "daha ne isteyyon bre deyyus?!" | ||
|
|
||