|
15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 17:37
beni duyan birileri var mı? yardıma ihtiyacım var. allahım bak sana sinyal gönderiyorum. alıyosun da kale mi almıyosun artık beni? bak şimdi istiyorum işte. yardım istiyorum.ben ağlamadıkça sen emzik vermiycektin ya? ben de utandığımdan sana yük olmak istemediğimden yardım istemiycektim ya? bak istiyorum işte şimdi. şimdi bırak onları bi birazcık kenara. biraz bana dön. beni bi düzene sok sonra yine o şımarık bebelere dönesin.az biraz yaram kan sızdırmaya başladı. yapamıyorum ki tek başıma.biraz da benimle ilgilen şimdi noolur çok geç olmadan..benim gibi olma.vurdum duymaz olma senin bişeyin yok deme tamam mı? noolur bi çeki düzen ver bana. çok sürmez heralde. beni düzeltir diğerlerine geçersin. acil olanların hakkını yemek istemiorum onlar başka.ben o şımarık sürekli isteyen sürekli alan doymayanların önüne geçmek istiyorum sadece. haketmediğimi ben de biliyorum. ben de bencilim onu da biliyorum da beni kendi halime bırakırsan benden bi bok olmaz onu da biliyorum. o yüzden noolur bi el at bana.olur mu? tamam mı? yapar mısın ? ben de hep istiyorum ama içimden..küçük halflerle.bu sefer senden istiyorum geçekten istiyorum. beni bi toparla noolur... kimsenin umursadığı yok kendi başıma da yapamadığıma göre e noolur artık en azından olması gereken standartlarda olsun.sonra söz bi doktora falan gidicem. söz........................... | ||
|
|
||