15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 18:11


ilk defa bı çizimimi cercevelettım ve karsısına gecıp aglayabılırdım!!
muhtesem bı duygu..!
we o resmı de selıne yollıcam
ew hedıyesı..
o bu resımde cok sey gorcek emınım

atolyeden geldım we açımm.!!
alıcan kremalı ton balıklı makarna yapcak allahtan onun hayalıyle beklemekteyım suan

hoffh
taner de pişmanıye wercektı guya bna:D
gıderken ugrım de alim
bgn tavla oynarken ugradım ole napıosun dıe herkesın ortasında aha aşkım geldı dıınce gozlerım yerınden fırladı(nişanlı)kucuk aşkım daa dıo bı de manyak
herkes dumur oldu
aman neiise
ben cıkım de hazırlanım
bgn içişlerdeyımmm=)

istanbul
hosting