|
15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 18:11
ilk defa bı çizimimi cercevelettım ve karsısına gecıp aglayabılırdım!! muhtesem bı duygu..! we o resmı de selıne yollıcam ew hedıyesı.. o bu resımde cok sey gorcek emınım atolyeden geldım we açımm.!! alıcan kremalı ton balıklı makarna yapcak allahtan onun hayalıyle beklemekteyım suan hoffh taner de pişmanıye wercektı guya bna:D gıderken ugrım de alim bgn tavla oynarken ugradım ole napıosun dıe herkesın ortasında aha aşkım geldı dıınce gozlerım yerınden fırladı(nişanlı)kucuk aşkım daa dıo bı de manyak herkes dumur oldu aman neiise ben cıkım de hazırlanım bgn içişlerdeyımmm=) | ||
|
|
||