15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 20:00


Uzun bir süre sonra cumartesiyi bu saate kadar evde geçirdim.Yorucu geçiyor zaman.Evi resmen otele çevirdim.
İyiye gidiyorken ruhsal durumum sağlık sorunlarına yenileri ekleniyor.
işi bırakmama 45 gün kaldı.Hala patronlarıma söylemedim.Ama dün yeni oturum eklemek için bi liseye gitmek gerekince durumu söylediğimde gözleri büyüdü resmen sonrasında sanki çok kazanırsın gibi bi tavır sergiledi:)
Biletler alınmış temmuz 17 abbas yolcu.
Bu ülkeye geri geldiğimde herşeyi yeniden başlatıcam.yeni bir ben yaratıcam kendimden.
E malum bugün cumartesi dedim ama geceyi evde geçirmeyi planlamıyorum:)
Güzel bir mangal keyfi yapılır ocakbaşında fasıl eşliğinde...
Her defasında gözlerimin doldugunu hissediyorum ve esasen istekle çaldırıyorum ekibe.
Ben seni unutmak için sevmedim...
İlerde kitap yazıcam bir süredir ara ara yazıyorum.Ve en kötüsüde...
Yazdıklarımdan korkuyorum...

istanbul
hosting