|
15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 20:28
Günlük artık işimi yaparken herşeyden daha fazla zevk alıyorum. Hicbir aktivite hiçbir kimse beni onun kadar mutlu etmiyor. Herkesle ters düşebiliyorsun ama o senin yanında oluyor. Sevgi aşk falan diyordum ya hiç kimse benimle onun kadar iyi anlaşamaz :) Beni çağırıyor ben gittim ;) | ||
|
|
||