|
15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 21:27
... Yaz Mevsimini Açmış Bulunmaktayım..Balkonumu yıkadım tertemiz oldu..şimdi ise keyif yapmaktayım ...şartlar ne kadar keyif yapmamı sağlıyorsa.. Aklıma geldi 15 Kasım .. bu eve taşınmamız..120 metrekarelik terastan sora 5 metrekarelik balkonda olmak.. terasın yıkaması 4 saatimi alıyordu burası ise 15 dk .. bunu düşünerek tatmin ediyorum egomu :) .. Aklıma gelen bu değil tabikide.14 Kasım gecesi bu eve temizliğe geldiğimizde , ilk mesajım O'naydı.. oysa o benim değildi yada ben o'nun değildim..neden atar bi insan en özel mesajı ki.demek ki benim için hep özelmişti.."Ata'nın kabrine doğru bir sigara içerken yanında broken.." Hayatımda saçma sapan biri olduğu halde ona değilde şu an ki biricik sevgilime atmışım bu mesajı..Sevgilim olucağını bilmeden...bilmeden hissetmeden..neden o'na..çok sordum bu soruyu kendime be günce..sana diyorum ya O benim için ne olursa olsun hep en değerliydi ..Hani diyorum ya sevgili .. İçimde kalıcak tek kişi olurdun .. Yaşadığım mutluluk öyleböyle değil .. anlatılmaz yaşanır mutluluktan.. ki o kadar sıkıntılı bir dönemde olmama rağmen.. O olmasa şu an zırıl zırıl ağlıyordum belki..beni ayakta tutabiliyor kimse yapamadı şu ana kadar bunu .. O yapabiliyor.. ne mutluluk verici.. Ayaktayım! .. Dişimi çektirdim..diğer 6 numara.. sağda da solda da 6 numaralı dişim yok .. yemek nasıl yiyebiliyorum güzel bir soru..tavşan gibi .. geviş getire getire..bazen tavşan yada inek benzetmelerini kendim dışında başkalarından da alıyorum .. böceğiim pek mutlu şu balkonun çevresini saran mavi naylon türünden her ne zıkkımsa yarısını kaldırdım..böeğim etrafa bakabiliyor..diğer evde tek keyfi saatlerce dışarıyı izlemekti çünkü..pek mutlu olduuu.. tabi kızım mutlu olunca eh bende mutlu oldum :))) nasıl mı gidiyor? günce gitmiyor be .. gitmiyor..çevremdekiler bir bir hayatımdan çıkıyor..öyle yada böyle..bir bir..yaptıkları belki yatıklarım ne farkeder...araya küçük bir soğukluk girdiği ann direk ..karşımdakine bir şey demiyorum..içten içe bitiriyorum çünkü içideki arkadaşlık duygusunu.. okuldaki son 1 ayım..son1 ay bile değil hafta sonlarını çıkarınca 18 günüm.. ne mutlu bitti 4 sene..ilk girdiğim aklıma geliyor bu okula..ve ilk mezun olmak evet ayrıcalık gibi .. :) bu okuldan ilk diploma alan..sonu pek güzel olmasada..bu olmamalıydı sonu nerde hata yaptım..nereyi kaçırdım..uzun katlarla yaptığım bina çürük çıktı ve yıkıldı başıma farketmeden..yıkıldı..ve ben şimdi çırılçıplak kaldım..peki ya şimdi ne olucak 2 ay sonra nerde olucam Eylül ayında nerde olucam..kim bilebilir ki..bıraktım kendimi ne olursa olsun .. gitmiyor be günce..Bugun A. yanına gittim..neden böylesin Ocaktan sonra seni hiç göremedim zaten dedi..eskiden her gün gelirdin yanıma sıkıntım var diye diye neden gelmiyorsun artık dedi..çünkü çok mutluyum dedim yok bir sıkıntım dedim o an ağlamaya başladım direk..yalan mı söyledim hayır tabikide çok mutluyum ..boşaldı içim sadece..Açık açık söyledim..buraya gelmek geriyor beni..buraya gelmek istemiyorum artık ve gün saymaktan bıktım.. dediğim an biranda kadının yüzü değişti..ama öyle be günce..gitmiyor hiç iyi gitmiyor .. yalan mı söyleseydim ya da söylemesem daha mı iyiydi..içim rahatladı işte.. sıkıldım o ortamdan..bıktım görmekten..ben uzaklaşmak istedikçe dibimde..bıktım sadece..içimde ne sevgiye dair ne nefrete dair bir şey kaldı..hani hep derdim ya "nefret bile bir duygu" işte hiç bir duygu kalmadı..konusu açıldığında uzaklaşıyorum o ortamdan insanlardan ...konusu açıldığında sanki ruhum başka tarafta kulaklarım duymamak için ısrar ediyor onunla ilgili bir şey .. duymak istemiyorum görmek istemiyorum..sanki tanımıyorum onu .. sanki hiç bir şey olmamış ..sanki normal bir kişi gibi..ne nefret ne sevgi..ne nefret ne sevgi.. ölse ağlamam..gülse gülmem..hiç bir şey! .. gitmiyor günce hiç iyi gitmiyor.. B.'nun her söylediği söz batıyor sanki dinlemek kavramı kadında apayrı... laf sokup durması..sıkıldım günce..kabuğumdayım..çıkasım var mı hayır .. her şey bitti..sahne kapanıyor perdeleriyle ağır ağır...ışık her zaman yanımda..karanlık değil bu yoll..aksine apaydınlık..büyümek..büyüdüğümü görmek hiç bu kadar güzel olmamıştı..dışardan arada izliyorumda hayatımı..ne yaşarsam yaşıyım..neler yaşarsam yaşıyım .. çok şükür Tanrı ya.. Tam Cumartesi Akşamına uygun bir günce..keyifli..biraz sıkıntılı ama her şeye rağmen mutlu..şu kadar söyliyiim sana sıkıntılı diyorum belki ama seneler sonra hatırladığımda eminim aklıma bile gelmiycek bu sıkıntılarr..ve kendimden eminim ki "çok güzel bir seneydi" diyebilcem..tüm gerginliklere tüm insanlara rağmen.. haa bir de şunu da anladım..ne kadar kötüysen hayat o kadar sana kötü ;)) .. iyilik yap iyilik bul .. ne kadar saçma gözüksede aynen .. :) herkese güzel bir cumartesi gecesi * pazar günü diliyorum haftasonunuz pek güzel olsun :) | ||
|
|
||