|
15 Mayıs 2010, Pazar
saat: 23:58
yaa medenii olmakk çok mu zor arkadaş yaa kibar olmakk.. nazikk olmakk... gördümm de bu kadar ayıı olanlarını da hayatımda ilk defa görüorumm yaa ne kadar kaba,abaza,kudurmuşş insann warsaa bu kentte toplanmışş yaa... nerden geldimm nerden düştümm buraya anlamıyorumm hepsinin ALLAH belasını wersinn özellikle de erkeklerinin memleketimee kurban olayımm...insan gibi edebimizle adabımızla yaşayalımm diyoruzz yokk ne yapıp edipp bi öküzlükklee insanın tepesinin tasını attırıyolarr... lann günceeee senn bilirsinn ben nasıll kalcamm burdaaa daha 3 yılll.... off ALLAHım yardımm et bana yaa.. :( | ||
|
|
||