16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 01:29


kitabın ortasına geldim ama hala sıkıcı,okuyamıyorum işte,böyle baskı altında hissetmekte kötü..
kafamı bir toplasam neler yazıcam neler..

hala geçen pazarı düşünüyorum..düşün düşün nereye kadar,çok salaklık ettim,özür de diledim ama insan salak olmayagörsün bir kere..

neyse bunun da üstünü çizdik,çok geçmeden kahkaha da atıcam bak görürsün..

eskiden kasedi ileri sarardım şimdi geri sarıp hatırlamaya çalışıyorum,bu kafamda sürekli dönen sahnelerde değiştirmek istediğim olaylardan deil görüp görüp aynı hataları tekrarlamamak için,ama sen de biliyorsun ben aynı ben,değişmiyorum,değişemiyorum,ders almıyorum..

yarın da yağmur yağsa ne güzel olur..




istanbul
hosting