|
16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 01:39
deti picasso yu keşfettim bi saat filan oldu. kapatamıyorum sayfayı. merik çok güzel. albüm kapakları kundantelik. augsburga gidiyorum ben. saçma di mi? al sana macera, hadi bakiim. bu gitar bana huzur getirdi. insan oyuncaklı gerek. ne güzel ablamızsın sen ursula le guin! babam sinir krizi geçirdi. bi gün öncesinde bi kenara her çocuk babasının cinnetinden korkar yazmış idim. tersine psişiğim. galiba. yazamadıklarım yetmezmiş gibi yenilerini düşlüyorum. hemen aşık olmalıyım. önemli. gitmeden istanbula geçmeye uğraşıyorum. olmayacak gibi, üzülüyorum. yeğenlerim var. fantastikler. param yok, ne bok yemeye gidiyorum bilmiyorum. aman, macera işte.. | ||
|
|
||