16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 02:06


NASIL ASIK OLDUM BEN NASIL:(
NOLUCAK BILMIYORUM ASKDA DEIL ASLINDA ONUNLA OLMAK KADAR güzel bir şey yok:( o hep yanımda olsun ve ayrıca cok sarhosum:(

istanbul
hosting