|
16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 02:12
evet, bayadir yazmadim,zaman olmadi,firsat olmadi,kafa toparlanamadi falan...hos buraya kafa toparlamaya gerek yok ama olmadi iste. cok boktan zamanlar yasiyorum,keyfimden odun veriyor muyum?hayir,ama yine de iyi zamanlar degil. cemle aramiza nasil bisey oldu bilmiyorum ama bi sogukluk girdi,bilerek yada isteyerek yapmadim,o da yapmadi ama tarla camur olmasa da yagmur ciselemis halde... haziran basi bodruma gidiyorum,2 ay gelmicem,kor istedi bi goz allah verdi iki..zeyno evde kalirim dedi,sertacla ali geldiler bugun,biz hayli hayli kaliriz dediler.sahane. fevkalade sikici bir ctsi gecesiydi,adini bile unuttum,seker bi adamin manitasinin doomgunune gittik azicik,ordan ben dukkana,kimseler yoktu. serra iso nisanlanmis (ne demek ki?) olanlari anlattlar falan,iste yok annesi su ayakkabiyi giymis bilmemnesi bilmemne...o kadar sikildim ki eve dondum. midyeciye bakin bu aksam sarhos diilim dedim adam hakkaten vay bee dedi :) yarim midye alip eve donerken mahalle delikanlilarinin yakaladigi bi adami gordum,kilik kiyafet bakimindan en munasebetsiz insan olarak idrisi aradim,1 dakika icinde ekip yolladi,polisler bana yine prenses muamelesi...ayse hanim yarin goruselim dedi .yarin halamla olucam ama sikilmazsaniz cay iceriz cok ta guzel olur dedim .sahane olur dedi :) insanin baskomiser tanidigi olmasi ne acayipmis...halayla da tanissin bakalim :) komik. bu arada buraya kac senedir yaziyorum bilmiyorum ama sanirim yazdigim en samimi gunce oldu. ne guzel. k. | ||
|
|
||