16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 02:32






Kaybettim herşeyi. Belki yavaş yavaş, belki de çok hızlı tükettim. Sonuçta kaybettim.


Haz vermiyor yaptıklarım, mutlu etmeye yetmiyor.Tasarımlar, renkler,övgüler, eleştireler,memnuniyetler, rakı balık, sigara.
hiç biri yoklar.


Oturuyorduk cafede,her zaman ki gibi yoğun bir cumartesiydi, kafa dağıtalım dedi patron. İnsanlara baktım, hepsi fiyakalıydı. Kadınlar çıplak, erkeklerin cebi kalındı. Alkolün verdiği duygularla atılıyordu kahkahalar. Mekanların önünde lüks arabalar vesaire.

Sonra kendime baktım, sonra tekrar baktım ve gülümsedim.

patrona döndüm ve

- Biz nerde yanlış yapıyoruz? Şu insalara bi baksana, şu araçlara.Piyasa ortada, herkes sözde kan ağlıyor, batanlar, çıkanlar, param yok diye ağlıyorlar. Bak şunlara, yaş ortalaması bak. Bunların hepsi genç, bu şehirde büyük holdingler, büyük şirketler yok, bunların hepsi çalışayarak mı kazanıldı. Eğer çalışarak elde edilse ise biz nerde yanlış yapıyoruz. 2,5 senedir dur durak bilmeden çalışıyoruz, özenme yada kıskanma değil bu, nerde hata yaptığımızı öğrenmek istiyorum.
Hepsinin Mısırda dedesi vardı bunların,hepsinin babası fabrikatör .
Fabrikası olan adamıda biliyoruz, 6 aydır borçunu ödemiyor. Burdan şu sonuçu çıkartırsak yanlış olmaz sanırım, sadece alın teriyle, dalavere yapmadan, dolandırmadan, kazıklamadan, sadece götüne don mu alabilirsin.
Söylesene abi nerde yanlış yapıyoruz.

+ moral bulmaya geldik, varolanın da içine sıçtın.

- desene biz doğmakla hata ettik deyip sıvamamı ister misin? (:


Hancı demli bi çay çek


- Abi şu kızı görüyor musun?
+ evet nolmuş
- oda bizden
+ nasıl bizden
- baksana götünde don yok
- auhauhauaha
+ auhauahuaha



şu dünya dar geldi bana
şu dünya dar geldi ona


istanbul
hosting