16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 04:35


Tum universite yasantim boyunca yapmadigim kadar ickili ortamda bir suru alakasiz kizla alakasiz seviyesiz davranislarda bulunma isini dun gerceklestirmis bulunuyorum.

Son dakika golu diyebilir miyiz?

Hayir, duyan da cok bir sey oldu diyecek, ki bir seyler oldu.

Orasi burasi acikta uyanan insanlari izlemek de ayri bir keyifli, ben bunu gordum.

Yarin da mezun olalim.

2-3 gune de ver elini kitanin obur ucu.

Ev bul.

2 Haziran'da da ise basliyoruz artik.

I digg it.

istanbul
hosting