|
16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 11:09
kabul etmiş günce.. peki bu neyi değiştirir? geçmişi geri getirir mi,yada geleceğe dair diyelim bi umut verir mi? niye o? artık o değil aslında.sevgi,saygı,değer..hiçbirini barındırmıyor bende.noktası konmuş kaldırıp atılmış olmalı çoktan bi köşeye.aslında öylede.ama boşluktan kaçıp sığınıyorum sanırım. ölümsiz aşklara ne biliyim o olmadan yaşayamamlara falan hiç inanmadım,inanmıyorumda.bi insan nasıl sevilir,sevdiğin insanla nasıl mutlu olunur onu da bilmiyorum.geçmişe bakınca hayal kırıklığı,kalp kırıklıkları,inatlaşmalar,güvensizlikler.. hepsini alıp fırlattım artık ya.geçmişe dair hiç bişey düşünmek istemiyorum. | ||
|
|
||