16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 11:09


kabul etmiş günce..
peki bu neyi değiştirir?
geçmişi geri getirir mi,yada geleceğe dair diyelim bi umut verir mi?
niye o? artık o değil aslında.sevgi,saygı,değer..hiçbirini barındırmıyor bende.noktası konmuş kaldırıp atılmış olmalı çoktan bi köşeye.aslında öylede.ama boşluktan kaçıp sığınıyorum sanırım.

ölümsiz aşklara ne biliyim o olmadan yaşayamamlara falan hiç inanmadım,inanmıyorumda.bi insan nasıl sevilir,sevdiğin insanla nasıl mutlu olunur onu da bilmiyorum.geçmişe bakınca hayal kırıklığı,kalp kırıklıkları,inatlaşmalar,güvensizlikler..
hepsini alıp fırlattım artık ya.geçmişe dair hiç bişey düşünmek istemiyorum.



istanbul
hosting