16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 11:33
Sabah erkenden kalktık, şirin bir yerde kahvaltı yaptık eşimle.. Şimdi de pazar gününün tadını çıkarıyoruz. Ama kızmıza sözümüz var bugün gidip babanne ve dededen alacağız :)
rain