16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 12:57


Seni birdaha görmek istemiyorum ama, bedava biletlerin olsun, o gülümsemen olsun, o şirinliğin olsun işte bırakamıyorum seni. Sen beni bırakmış olsanda. Neyse uzaktan devam eder bu ilişki demek isterdim. Ama ne gerek var?

Zaten başlamayan bir ilişkiye devam etmek tabiri pek yakışmadı kabul ediyorum. Ders çalışmam lazım. Diff var pazartesi ve linear kısımı bitirdim fakat diff kısmına daha kalem oynatmadım. Ona çalışmam lazım.

Aslında artık tecrübeliyim. 3'ye alıyorum ne de olsa. :)

goodbye

 
hosting