|
16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 15:42
crystal castles ın yeni albümünde violent dreams diye bi parça vardı.zaten albümden çekip çıkardığım ilk parçaydı.tekrar tekrar dinledikçe bana nedense goldfrapp i hatıtrlatmaya başladı.ki hiç alakası olmamasına rağmen.çok uzun zamandır goldfrapp dinlememiştim. yeni albüm bile yapmışlar. özlemişim. ve yine güzeller =)) | ||
|
|
||