16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 15:42


crystal castles ın yeni albümünde violent dreams diye bi parça vardı.zaten albümden çekip çıkardığım ilk parçaydı.tekrar tekrar dinledikçe bana nedense goldfrapp i hatıtrlatmaya başladı.ki hiç alakası olmamasına rağmen.çok uzun zamandır goldfrapp dinlememiştim.
yeni albüm bile yapmışlar.
özlemişim.
ve yine güzeller =))

istanbul
hosting