|
16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 15:48
günce sadece bir selam verip çıkayım dedim sana.. ne bileyim buraya girince artık o eski günlerin acı dolu havasını tekrardan soluyor gibi oluyorum.. bazen o eski günleri buraya birşeyler karaladığım zamanları hatırlıyorum da... acı.... yine de insan kimi zaman o arabesk günleri de özlemiyor değil be günce.... şimdi verdiğimiz tek mücadele varolmak üzerine.. oysa o zamanlar tek dert uzaklarda olan yarin özlemi..ve kaçıp gidilecek dağların parasını denkleştirme üzerine kuruluydu..ki bunlar sanki yüzlerce yıl ardımda kalmış gibi.... yine de seni seviyorum be günce... 2 ay sonra düğünüm var...yine uzunca bir süre uğramam sana herhalde..bilemedim.. oysa şimdi yazmaya başlayınca kendime birşeyler yazmaya ne kadar ihtiyacım olduğunu ve yazmayı ne kadar özlediğimi farkettim birden bire... herneyse..gittim ben... | ||
|
|
||