|
16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 18:35
Sabah güzelce; çam balı,yeşil zeytin,kepek ekmek,domates,peynir eşliğinde tipik bir ege kahvaltısının ardından hala göbeğim inmemekte ısrar ediyor:) Herşeyin fazlasını istememden kaynaklanıyor olmalı, normal insanlar gibi 5 adet zeytin 1 adet domates çeyrek kepek ekmek 3 kaşık bal yesene lan sığır! Bir zamanlar deli gibi stada gider ananı mikeceğiz galatasaray diyerek kısık sesle eve dönerdim. Şimdi çevreme bakıyorum maçla,takımla alakası olmayan kişiler formalarını giyip publarda,cafelerde maç izleyip taraftarız ulan dediklerinde cinlerim tepeme çıkıyor. Örneğin bizim şirkketi a-fanatik bir abla var. Hasta fenerli olduğunu söylüyor, genelde pazartesi günleri sabah beni görünce aaa murat fenerin maçı ne oldu dediğinde işte 1 0 işte 3 0 yendik dediğimde ollleyyy narası atıp msnine ileti yazmasından nefret ediyorum. Böylemidir fanatiklik? Böylemidir futboldan zevk almak? Fanatiği gerçek anlamında kullanıyorum yanlış anlaşılmasın. Bugün stada gidemeyceğim için maçı izlemicem. Kuyruğa girmek için bile kuyruk var amına koyam :Ğ Aybaşında güzel giyecekler alacağım. Kendimi çok ihmal ettim 4 -5 aylık zaman zarfı içerisinde. Asosyla oluşum yetmiyormuş gibi buna paralel olarak kg.da alıyorum. Gerçi futbola yeniden başlıcam yetiştiğim takım şuan süperamatörde şans eseri başkanıyla babamla gtitmiş oldugumuz birahanede karşılaşmıştık :Ğ Kendimi yeniden doğmuş gibi hissediyorum demeyeceğim böle sikko bir laf nasıl çıkmış ortaya anlamıyorum:Ğ Kaburgalarım ağırıyor uzanmaktan,göt ve belimin arasında kalan bölgede ağrıyor:Ğ Ne boktan bir adamım lan bakkala gitmeye bile üşeniyorum:Ğ Dipnot: Boru reklamında oynayan 'Bu boru başka boru' sloganında ortaya çıkan Erman Toroğlu annenize sevgiler sunuyorum. | ||
|
|
||