16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 22:08


resmen sinir oldum yaa.. skoru görünce ağladım.. o kadar umutluydum ki.. sezonun en iyi maçını oynamasına rağmen galip gelememesi deli etti beni..

rezalet..

Tebrikler BursaSpor.. sana helal olsun valla..



istanbul
hosting