16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 22:08
resmen sinir oldum yaa.. skoru görünce ağladım.. o kadar umutluydum ki.. sezonun en iyi maçını oynamasına rağmen galip gelememesi deli etti beni..
rezalet..
Tebrikler BursaSpor.. sana helal olsun valla..
Gigi