16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 22:15


sen bunca yıl bursada yaşa bi şampiyonluk görme.gel kadıköye bursaspor şampiyon olsun :) kutlama falan yapacaktık ama biz.neyse çokta üzülmedim.haketti çünkü.

babamı aradım maçtan sonra. kutlama seslerinden duymadı beni.fatihle de konuştuk. kavgalar başlamış hemen.hiç anlamıyorum bu insanları.

istanbul
hosting