16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 22:30


anket denen şey insanın kendini biraz fazla önemsemesi en nihayetinde. ama bir reklam sloganında der ki: ''amaaaan! önemsiyorsam önemsiyorum!'' evet.

1) en sevdiğiniz kelime?

harikulade.

2)nefret ettiğiniz kelime?

konjonktür.

3)sizi ne heyecanlandırır?

motosiklet.

4) heyecanınızı ne öldürür?

kaza yapmış ve dağılmış bi motosiklet.

5) en sevdiğiniz ses nedir?

yağmur sesi.

6) nefret ettiğiniz ses nedir?

matkap sesi.

7) hangi mesleği yapmak istemezsiniz?

anaokul öğretmenliği.

8) hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?

şu hayatta olan ya da olmayan hiçbir şeyi umursamamak isterim.

9) kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?

monica bellucci.

10) nerede yaşamak isterdiniz?

izmir.

11) en önemli kusurunuz nedir?

herhangi bir insandan soğumak için kolayca bir sebep bulabilmem.

12) size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?

film falan izlerken bir şeyler atıştırmak.

13) kahramanınız kim?

ursula k. le guin.

14) en çok kullandığınız küfür?

hassiktir!

15) şu anki ruh haliniz nasıl?

olması gerektiği gibi.

16) hayat felsefenizi hangi slogan özetler?

hepimiz bir gün öleceğiz.

17) mutluluk rüyanız nedir?

izmir'e yakın küçük bi yerde bi pastane açıp ölene kadar orada yaşamak.

18) sizce mutsuzluğun tanımı nedir?

hayattan çok fazla şey istemek.

19) nasıl ölmek istersiniz?

çok güzel bir şey yaparken.

20) öldükten sonra cennete giderseniz tanrının size kapıda ne söylemesini isterdiniz?

hallelujah!



istanbul
hosting