|
16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 22:47
güncemmm bir halt yedimki eyvahlar olsun... kendime inanamıyorum ya! kendi kendimin karşısına geçip "oha kızım, yuhh be yuhhh!" diye bağırmak bile rahatlatmaz beni. hiii... vallahi ben tırlattım galiba. yarından itibaren kendimi eve kapatacak bir vaziyete gelmiş olmam inşallah. yalnız bir yandanda gülüyorum. nasıl iş ya? öyle bi inanamamazlık var ama rahatsızlık yok. iyi birşey mi yaptım acaba? anlıcaz tez vakitte orası kesinde...yok yok daha fazla konuşamıcam. nefes alışverişim değişiyor. ben gidip bir bardak soğuk su içeyim. gidip votka içersem şaşma. ben şaşmam artık. | ||
|
|
||