|
16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 23:24
Arkadaşımdan güzel bir yazı daha... Hayatım boyunca yazdığım ilk futbol mesajım FB'ye; Bir atasözü vardır biliyiniz mi? Hani dereyi görmek ve paçaları sıvamakla ilgili? Anladınız siz :D Abi kim kandırdı sizi de bu kadar kutlama yaptınız anlamadım ki? :D Artı maçtan önce de Kadıköy'de gürültünüzden yemeğimizi rahat yiyemedik. Davullar zurnalar, rakılar falan... Garanti belgesiyle mi almıştınız şampiyonluğu? Yazık ki Bursa garanti kapsamı dışındaymış | ||
|
|
||