16 Mayıs 2010, Pazar
saat: 23:24


Arkadaşımdan güzel bir yazı daha...

Hayatım boyunca yazdığım ilk futbol mesajım FB'ye; Bir atasözü vardır
biliyiniz mi? Hani dereyi görmek ve paçaları sıvamakla ilgili? Anladınız
siz :D
Abi kim kandırdı sizi de bu kadar kutlama yaptınız anlamadım ki? :D

Artı maçtan önce de Kadıköy'de gürültünüzden yemeğimizi rahat yiyemedik. Davullar zurnalar, rakılar falan...
Garanti belgesiyle mi almıştınız şampiyonluğu? Yazık ki Bursa garanti kapsamı dışındaymış

istanbul
hosting