16 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 23:53


Ne geceydi ama yaa..
Yenerbahçe herhalde uzun zamandır bu kadar göt olmamıştır. Kendi takımımın bu duruma düşmesini şiddetle istememekle beraber hepimiz bur-sa-lı-yız demek durumunda olmak da düşündürücü oldu:) Face'de makara yapacak süper malzemeler çıktı bu akşam itibariyle. Tüm bağlantıları takip etmek lazım can sıkıntısı zamanlarında.

istanbul
hosting