|
16 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 23:53
Ne geceydi ama yaa.. Yenerbahçe herhalde uzun zamandır bu kadar göt olmamıştır. Kendi takımımın bu duruma düşmesini şiddetle istememekle beraber hepimiz bur-sa-lı-yız demek durumunda olmak da düşündürücü oldu:) Face'de makara yapacak süper malzemeler çıktı bu akşam itibariyle. Tüm bağlantıları takip etmek lazım can sıkıntısı zamanlarında. | ||
|
|
||