17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 00:13


:D
istanbulda iki saat yapılan makara sonucu keske kalsaymısım dedim yaa
istanbuldan idolandık bındık yolda hep bırlıkte sampıyonlugu kutladık :D eve donus saatı tam denk geldı şampıyonluk turumuda attım geldim :D
hakettı mı bursaa hakettıı
fener bı kez daha guldurdumu guldurdu :D
20.45 ı bız yasatmıstık bu sefer olmaz dedıler ama havasına suyuna kurban olduugum sehir aglattı veletlerii istanbuldan vapura giderken fb bayrakları satılyıordu heryerde yazık o adamlarda bı ton zarara girdi onları dusunuyorum:)
ahahahah kutlama bıle yapmışlarr neyse canım 2. likte fena bı sonuc degıll


(&(/%(/=%&?)(/?

bu arada istanbula gitme amacım baska bır seydı gezdım eglendım
atanma ıhtımalım olan semtlerıde gezdırdıler
aman allahım felakett
bagcılar zeytınburnu kı guya zeytınburnu ıyıymıs pehhhhhhhh
gozum korktu ama çaresizlik boynumu bükecek galiba :)

istanbul
hosting