17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 00:54
içimde bir sıkıntı var.bırden büyüler bozulabılıyor.içimde olan medcezir tarıfsız.gel gitlerimden kendım bile yoruldum.ama sabredeceğim.bu sefer sabredecegım.
hece