|
17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 01:24
bursasporun şampiyon olduğu gün, dio mide kanserinden öldü. ikisinini arasında bir bağ kurmadım yanlış anlamayın. diyorum ki adam gibi adam ertugrul sağlam. ama teknik direktör olanı, serdarın ölümüne kanka olanı değil :D sirke gittik bugun , 26 kusur yıllık hayatımda ilk defa sirke gttim. cirxellence ismini duyunca bole baya heybetli bi sirk beklıyordum ama panayır çadırı gibiydi :D çalan muzıkler daha heybetliydi :D hayvan terbiyecilerine helal olsun valla. en görkemlisi kaplandı muthiş ergonomik sıcrayısı var hayvanın. hele bı de syrcılere donup hırlaması yok mu off dıyorum :D bide tebesrle 5+5 = ? yazılmıs tahtayı goren kopek 10 kere havlayınca koptum :D snra dude'un yazlıgına gttk kendısının ortaokulodan arkadası s. la... gtar nargile kek çay derken saat baya oldu. once bursanın sampıyonlugunu hemen ardndan dio'nun rahmetli olduğunu öğrendim... bi de başım agrıyor kı sorma ... | ||
|
|
||