17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 02:13


Takımımı satmam, ama savunacak halimde yok. En çok eleştiri, en yürekli eleştri yapan insanımdır. FEnerbahçeli olarak, Fenerbahçe için diğer takımların etmediği küfürleri ederim.

Şu taraftarın hiç mi hak etmedi sevinci?
28 yıldır Türkiye kupasına, 6 yıldır şampiyonluğa hasret bıraktın bizi(yanlışım varsa düzeltin)
Geceleri alemlere bakıp eller havayayapmaktan geri kalmayan takımının eşeksıpası oyuncuları mevzu bahis maç/gol atmak/galibiyet olduğu zaman tutulup kalıyorlar.

Bursasporun kazanmasına sevindim.
Ve Fenere bir kaç sözüm var.
Allah belanızı versin!

YORUMLARA KAPALIDIR!

istanbul
hosting