|
17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 04:43
1) en sevdiğiniz kelime? sihir 2)nefret ettiğiniz kelime? agresif, abandone, irite, şoke, vs. gibi ingilizce/fransızcadan olduğu gibi yürütülmüş, daha ziyade entel takımı tarafından kullanılan uyuz kelimeler. 3)sizi ne heyecanlandırır? başaşağı durmayı içereken her nevi maymunluk, sirk. renkli ışıklı şeyler. 4) heyecanınızı ne öldürür? etrafımdaki insanların tembelliği 5) en sevdiğiniz ses nedir? kedi murultusu. murumurumurumurumuru... bi de deniz dalgası. 6) Nefret ettiğiniz ses nedir? sakız caklaması, bir uzun tırnağı diğerinin altına sokmak suretiyle çıkarılan çıtırtı 7) hangi mesleği yapmak istemezsiniz? doktorluk. benim stresim bana yetiyor kardeşim. 8) hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz? doğal diyor bak. oturmak/ayakta durmak gibi sabit aktivitelerden sakatlık çıkarmamak isterdim. 9) kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz? eben. ne bileyim. moğolistanda göçebe olurdum. 10) nerede yaşamak isterdiniz? sirk çadırı. veya venedik. 11) en önemli kusurunuz nedir? kendimden başka herkesi memnun etmeye çabalamak. 12) size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi? puzzle pirates, bi de hala parmak emiyorum sanırım. 13) kahramanınız kim? bilmiyorum. maghin galiba. kahramanım gerçek biri olsaydı hayatım da ben de çok farklı olurduk gibime geliyor. 14) en çok kullandığınız küfür? eşşeğin ziki. 15) şu anki ruh haliniz nasıl? bozuk. julius'u kurtaramadık. 16) hayat felsefenizi hangi slogan özetler? gerçekçi ol, imkansızı iste. 17) mutluluk rüyanız nedir? yolda olmak, huzurlu olmak, belirli bir yere gidiyor olmamak. 18) sizce mutsuzluğun tanımı nedir? kendi kendine yetememek, başka kimseye de yetememek. yaratamamak. tatminsizlik. öyle bir şey işte. 19) nasıl ölmek istersiniz? uykumda, tercihen yaşlandıktan sonra. 20) öldükten sonra cennete giderseniz tanrının size kapıda ne söylemesini isterdiniz? gel gel, herkes burda. sen istedin de biz mi yapmadık ava'm? | ||
|
|
||