|
17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 04:53
1) en sevdiğiniz kelime? Chimichanga 2) nefret ettiğiniz kelime? Nefret 3)sizi ne heyecanlandırır? Orgy, sunum yapmak, kafama silah dayanmasi. Ucu bir arada. 4) heyecanınızı ne öldürür? Tetigin cekilmesi. Somurtan, veya bana herhangi bir sebepten gicik olmus biri, veya dislanma hissi. Dislanmaya karsi psikolojik sorunlarim var ulan uhuhu! 5) en sevdiğiniz ses nedir? Tek basina herhangi bir ses en sevdigim olmayi haketmiyor. Etrafindakilerle olusturdugu armoni onemli. 6) Nefret ettiğiniz ses nedir? Kendi sesim baya kotu. Nefret etmiyorum ama en yakini bu herhalde. Ya da Buffy'deki Dawn'in sesi olabilir. 7) hangi mesleği yapmak istemezsiniz? Pezevenklik, hayat kadinligi, politikacilik, imamlik, rahiplik, vb., tuvalet temizleyiciligi, genelde kadinlara yonelik herhangi bir isyerinde (ayakkabi dukkani, solaryum, cilt bakim bilmemnecisi) calismak, genelde erkeklere yonelik herhangi bir isyerinde (kahve, kerhane ama bunu yazmisim zaten, atari salonu, vb.) calismak. 8) hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz? Muzisyenlige yatkinlik. acayip yakisikli olmak da iyi olur bi de, ama zaten yeteri kadar yakisikliyim o yuzden olmasa da olur bu hehe. 9) kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz? Adsiz bir deli olurdum. 10) nerede yaşamak isterdiniz? Yasadigim yerden memnunum. 11) en önemli kusurunuz nedir? Kendini salmak konusunda problem yasayabiliyorum. 12) size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi? Aptallik? 13) kahramanınız kim? Su ara Collin Wynter (christophercatania.com/2010/05/10/sasquatch-festivals-dancing-guy-reveals-his-swarm-starting-secrets) ama sik degisir bu. 14) en çok kullandığınız küfür? Hayir boyle bir sirinlik yapmiycam. 15) şu anki ruh haliniz nasıl? Acelem var olm bitmiycek mi bu sorular? 16) hayat felsefenizi hangi slogan özetler? Knot thyself not. 17) mutluluk rüyanız nedir? Beklenmeden, ruya yapilmadan gelen mutluluklari severim. Planlanmislari o kadar iyi olmuyor. 18) sizce mutsuzluğun tanımı nedir? Farkinda bile olmadan yasanan umutsuzluk. 19) nasıl ölmek istersiniz? Istemem. 20) öldükten sonra cennete giderseniz tanrının size kapıda ne söylemesini isterdiniz? Bok mu vardi da kastin mina koyyim? Edit: Bu cevabi yazmamin tek nedeni, kendisiyle biraz uyusmazligimiz olmasi. O oyle diyecek, ben de "Baya bir bok vardi ama sen hicbir zaman anlayamayacaksin bunu!" diyecektim. Ama laubalilige gerek yok. Ideali bir cuval para, ve "Insert Coin to Play" yazisi herhalde. | ||
|
|
||