17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 08:00


DIO!

berbatım az önce aldığım haber yüzünden! Dio neden öldün? daha dün "bu yaşa kadar sahneden inmedi ne enerji varmış" diye sohbetini yapmıştık tebessümler içinde.

gene simmons devil horns'u alıp birtarafına sokabilir artık özgürce.

gitmiyorum bu yıl cannibal corpse konserine falan. protesto ediyorum, cezalandırıyorum kendimi bir defa bile DIO izlemediğim için. wacken a gidecek imkanı bulup onun yerine başka şeyler yapmayı tercih ettiğim için.

we're a laugh without a tear the hope without the fear

............


we're the last in line


istanbul
hosting