|
17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 09:01
fazla sakin bir pazartesi bu saat oldu kimse yok hala lab. da hoca da gelmemiş daha, enteresan, ameliyat geçirmesinin kendisini durduracağını sanmıyordum, sanırım bunu izin dönemi gibi düşünüp yazın boza pişirecek ensemizde:P alternatif rock radyom ve ben yalnızız henüz odada birazdan gidip hücrelerimi beslicem saçımı kestirdim annem ist.a ne zaman gideceğimi sordu sanırım kökten değişim diye buna diyorlar:P Tanrı'm hazır gazı almışken, şu yazın fethiye işini de bir değerlendirmeye alır mısın? Teşekkür ederim şimdiden bu hafta iki sınav-sunum, iki ödev beni bekler kanser dersi için hocanın verdiği ödevi koştura koştura yapabilirim adam kanser hücrelerinin davranışlarını sosyal hayat açısından inceleyin dedi, hem de türkçe bu da ne demek metafor üstüne metafor demek, ki kendisi en sevdiğim kelime:) nedense süper yazmalıyım diye hırs yaptım çok:P aynı hırsı eski hocama ingilizce makale derlemesi yazarken de yapıyodum, ama pisliğin çok iyi bir ingilizcesi var, sadece bu yüzden bile saygıyı hakediyor sakinim, sakinsin, sakin.. şef: fizy.com/#s/1gkmd4 şarkının ilk bir dakikası ile geri kalanının alakası yok bu arada müzik açısından bu şarkıyla beni tanıştıran t.'ye de teşekkür ederim, o bu satırları okuyamasa da:) gittim ben.. | ||
|
|
||