17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 09:15


insanın hayatında ki en kötü şey..yenilmek..hele de kendine yenilmekse..evet yenildim ben hemde kendime..
biri yeter desin..yeter artık..belirsizlik en kötü şeymiş bu sene bunu kesinlikle anladım..önümde 3 seçeneğim var ? yap o ya bu ya hiç? peki ya şimdi ne olucak ? şu 3 saatide geçirip eve gitmek istiyorum..

ne skimtrak ne gtten hayattıır..çok sövesim geldi..

günce bekler di mi ??
bekler benii ? ..
beklemez mi sence :(((
beklesin N'olur!

istanbul
hosting