|
17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 09:15
insanın hayatında ki en kötü şey..yenilmek..hele de kendine yenilmekse..evet yenildim ben hemde kendime.. biri yeter desin..yeter artık..belirsizlik en kötü şeymiş bu sene bunu kesinlikle anladım..önümde 3 seçeneğim var ? yap o ya bu ya hiç? peki ya şimdi ne olucak ? şu 3 saatide geçirip eve gitmek istiyorum.. ne skimtrak ne gtten hayattıır..çok sövesim geldi.. günce bekler di mi ?? bekler benii ? .. beklemez mi sence :((( beklesin N'olur! | ||
|
|
||