|
17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 09:56
Veee artık benim bir evim var.. 2 yıldır yaşadığım semtten uzaklaşmadan hem de daha da içinde.. çarşı içinde,pazara daha yakın ;)) 1+1 tarihi bir binada,küççücüüük bir mutfağı, banyo ve wcsi olan bir ev.. ev sahibi üst katta..ama olsun bayan misafirler gelir bolca, erkek misafirleri de gizlice sokarız içeri ;)) içindeki tadilat bitsin..10 günü bulur sanırım. içi için güzel planlarım var.. ama çok az eşyam var benim.. yatağım,dolabım,komidinim,bozuk bi tv var.. çamaşır makinesi yok ;( fırın yok ;( şofben de lazım.. ama olsun zamanla olur.. benim evim.. ama bundan sonrasında ne bok yiyeceğim bunu bilmiyorum.. abime msg attım Sana verdiğim parayı verir misin diye çok bozulmuş.arayıp ya benim Sana verdiklerim dedi..bir de hiç üşenmeden saymışım kaç tl borcu olduğunu.. ya onun bana söyledikleri??yaptıklarını söylemeleri.. msg yazdm ben de Senin bana verdiklerin birbir geri ödenecek,Sen nasıl ki bunu yaptım şunu ettim diye hesaplamışsın, ben de hesaplıyorum.. haftasonu bana salak diyenlerin haklı çıkışını defalarca kabullenip bunu yüzüme vurdum.. 2 senedir o kredi kartı bende olmasına rağmen, bütün paralar bende durmasına ve onun kaç tl olduğundan haberi olmamasına rağmen 1 kuruş dahi almayışım salaklıktan başka ne olabilir?? hatta bir de üstüne kalabalık misafir geldiğinde sakladığım biton doları unutup bir zaman sonra bulup eline teslim ettim ki o da unutmuş istesem hepsini alırdım.ben gerçekten gerizekalıyım!!!evet onun dediği gibi bir köpeğim ben lanet olsun ki köpek gibi sadığım.. abim de abim dedim de başka birşey demedim.. hay aklıma sıçayım.. o kadar aşmış ki nefreti, pcye şifre koymuş ben giremeyeyim diye..çok ta tın..2 sene öncesine kadar bilg.mı vardı? normal isteseydim verecekmiş parayı ba ba ba.. kapıma geleceksin yalvara yalvara demiş bana ben dk.1 gol 1 gidip paraya ihtiyacım var dicem.. çok sinirlerim bozuk,çok üzgünüm günco.. ama mutluyum da.. karmakarışığım ;(( | ||
|
|
||