|
17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 10:58
Bu dünyadan bir Ronnie James Dio geçti. Ve arkasında bıraktığı en büyük eser "Heavy Metal Devil Horns" olsa gerek. Bu hareketi yapan metalcilerin bizim ülkemizde tutuklandığını da göze alırsak, Dio'nun ölümüne daha çok üzülüyorum. Ruhu şad olsun. Mekanı cennet olsun. | ||
|
|
||