17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 11:13


bende yapcam banane banane

:p


1) en sevdiğiniz kelime?
en sevdigim kelime derken cümle grubuysa volkan seninle olmak istiyorum:p
ama eger kelimeyse baz alınacak -ihtiyar :)
kendimle ne kadar cok celişiyorum ya.

2)nefret ettiğiniz kelime? (grubu )

aradıgınız kişiye suan ulasılamıyo lütfen daha sonra tekrar deneyiniz

3)sizi ne heyecanlandırır?
derin dekolte


4) heyecanınızı ne öldürür?
büzüşmüş şeyler eeuheuhe :)

5) en sevdiğiniz ses nedir?
teomanın cıglıgı


6) Nefret ettiğiniz ses nedir?
annemin cıglıgı :p

7) hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
memoli gibi bi polis karakteri olmak dısında hiçbir meslekte calısmak istemem.

8) hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
tuttugum herseyin altın olması

9) kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
hey dostum bi bak bakalım dünyaya ben olmasam ne halde olurdu ama illa cevap isticeksen kendimi bulana kadar kimlik bunalımı yaşayan bi adam olurdum :)

10) nerede yaşamak isterdiniz?
bodrum :)


11) en önemli kusurunuz nedir?
fazlasıyla acık sözlüyüm
barda bi kızın gögüslerine bakarken dişlerini yaptırda gögüslerine bakmıyalım diycek kadar patavatsızım .


12) size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?

ıslak sakalar yapmak,mincırmak ,kafakola alarak sevmek :p sevmek yani iyisi kötüsü olmaz ama genelde insanlar beni siktir git volkan diye savusturur :p

13) kahramanınız kim?
Mustafa Kemal Atatürk.

14) en çok kullandığınız küfür?

yook ebenin amı ebelerin hep kadın oldugunu varsayıyorum :p ,siktir lan!

15) şu anki ruh haliniz nasıl?

bırak dakikaların saniyelerin
ayların yılların sular seller gibi geçtigi şu zaman zarfında.yarı toprak yarı ironik bedenimin manyakmıknatısı gibi olaylardaki çekimgücünün yanısıra seksi bedenimin kırdıgı büyük tsunamilerden sonra sanki biraz yorgunluk belirtisi olur gibi olsada aslında hala mukemmellik meziyetinde sefil sefil dolaşan bir iklimim var !

bu soruuyu sorduguna pişman oldun dimi:p

16) hayat felsefenizi hangi slogan özetler?

hayat herkesin anladıgı kadar yiyeceksin içeceksin sonra afiyet olsun diyceksin,hepimize afiyet olsun.

17) mutluluk rüyanız nedir?

belki garip gelicek ama
dünya tatlısı bi cocuk ve onun yapımında bana yardımcı olan bi kadınla huzurlu bi hayat. :)

18) sizce mutsuzluğun tanımı nedir?
volkansız bi hayat:p


19) nasıl ölmek istersiniz?
bir sandalyeye baglanmıs etrafına c4ler ve dinamitlerle cevrilmiş bi yıkıntı fabrikada
ölmemek imkansız dimi :p

şaka şaka bu soru cok saçma cünkü ben ölmek istemiyorum.


20) öldükten sonra cennete giderseniz tanrının size kapıda ne söylemesini isterdiniz?

illa öldürüceksiniz yani beni tamam.

aramıza hosgeldin volkan.surda gördügün huriler senin ayrıca raflardaki saraplardanda kana kana içebilirsin ayrıca burda hastalıktan korkma cünkü burası harikalar diyarı :p

istanbul
hosting