17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 11:27


dün önüme çıkan her minik çocuk, kedi ve köpeğe saldırışımın sonucunda bugün soldan soldan gelen bir başağrısı ve mide bulantısı. yarın da karnım ağrır. aman ne güzel ! gerzek kromozomlar ! aptal hormonlar !

başıma iyi gelen midemin canına okuyor, ilaç da alamıyorum. en güzeli yatıp uyumak. şu bezelyeyi pişireyim de...

haftaya benimle altay maçına gelecek adam arıyorum. acaba a. burada olacak mı? keşke bu da ali sami yen'de olsaydı, teeee olimpiyat stadı'na atmışlar maçı. öyleyken böyle.

uyuzum ben bugün, dokunmadan geçiniz.

günün şarkısı: the temper trap - soldier on




istanbul
hosting