17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 11:32


hava çok sıcak. birazdan artık hazırlanıp çıkmam gerekicek. doktora gidicem. bu havada hasta olabilen az sayıda insandan biriyim sanırım. sonra aksama sınavım var..
başlıoruz yani bugun..
sabah sabah telefonum 100 kere çalınca en son elimde telefonla uyumusum.
cok sıcak yaa
bu havada ne giyilirki
çıplak çıkmak lazım sokağa..
of!

istanbul
hosting