17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 14:08


Evet evet 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramını kınalıadada denize girerek geçireceğim. Tatil kararı çıktı yönetimden anlamıyorum resmi tatilimiz bu her defasında son anda tamam tatil diyorlar. Madem baştan söylesenize boşuna uğraşmayalım tatil kararı çıksın diye.Sabah aksilikler yakamı bırakmadı, 4 aydır uzattığım sakalımı düzeltirken yarısını aldı tıraş makinem, sonra evden cıktım durağa doğru ilerlerken babamdan rica ederek alıp giydiğim gömleğe martı görünümlü yani martı dışkısı büyüklüğünde güvercin pisledi. Gökyüzüne bakıp şimdi bu oldumu der şeklinde baktım. İlginçtir küfür etmedim hayvana:)

istanbul
hosting