17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 15:55


sana da söylemek gerek:))


artık vııın vırınn vırrırırın diye kullanıcam tüm arabaları:D


kapppı gibi 91 aldım direksiyon sınavından


dütt düüüütü düüttüüüttttüüütt:)))


eniştemin takımı şampiyon oldu tey tey:PP

saçlarımdada bi süpriz var nihahahaha:D

hayydee öpenzi sevgilimin kolları beni bekler


öptüm.

istanbul
hosting