|
17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 15:55
sana da söylemek gerek:)) artık vııın vırınn vırrırırın diye kullanıcam tüm arabaları:D kapppı gibi 91 aldım direksiyon sınavından dütt düüüütü düüttüüüttttüüütt:))) eniştemin takımı şampiyon oldu tey tey:PP saçlarımdada bi süpriz var nihahahaha:D hayydee öpenzi sevgilimin kolları beni bekler öptüm. | ||
|
|
||