17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 19:34



gölgelidir aşkın adımları...

yürüdüm,
durduğumuz yerde seni beklerken...

masaldaki gibi çakıl taşları bıraktım ben de ardıma... dönerken birlikte toplarız diye...

hikayemi yazdım, sonunu yazmadım...
unuttum artık gece trenin sesini...
uçan balonumu bıraktım gökyüzüne...
gökkuşağının altından geçtim...uzakta...
kekik kokusunu çektim....

artık acımıyodu hiçbir yerim...

sende şimdi sadece son say benimle!!






istanbul
hosting