17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 20:33


Merhaba güncem, bu gün bol bol vakit geçirdim, ilk defa ytişilecek yerler ve yapılacak şeyleri bir kenara bırakıp sadece anın tadını çıkardım sonu ne olur diye vicdan azabı duymadan hemde :) okuldan bir kaç kişi ile birlikte kahve içip havadan sudan konuştuk..

istanbul
hosting