17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 20:50


1) en sevdiğiniz kelime?
hadi canım

2) nefret ettiğiniz kelime?
maalesef

3)sizi ne heyecanlandırır?
ilk defa girdiğim bir ortamda hiç tanımadığım bir erkekle bir anda göz göze gelmek ve gözlerimi ayıramamak..

4) heyecanınızı ne öldürür?
gözlerini ayırmadan bana doğru gelmesi:)

5) en sevdiğiniz ses nedir?
yağmur sesi..

6) Nefret ettiğiniz ses nedir?
tenekeye tırnakla sürtünme sesi,kurşun kalemle yazarken ve fosforlu kalemle çizerken çıkan sesler..(daha çok var ama sanırım yeterli:)

7) hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
manikür,pedikür,cilt bakımı ,epilasyon ve direk insan teniyle alakalı işler..

8) hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
güzel bir sesim olmasını isterdim,ya da piyano çalabilmeyi isterdim..

9) kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
japon filmlerindeki dövüşçülerden olabilirdim(soru mu saçma ben mi saçmaladım?:)

10) nerede yaşamak isterdiniz?
deniz ya da göl kıyısı olan sakin bir yerde..

11) en önemli kusurunuz nedir?
hatalarımdan ders almadan tekrarlamak

12) size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
karşımdaki insanı anlamamış numarası yaparak salağa yatmak,tembellikte var..

13) kahramanınız kim?
yok öyle biri(küçükken mavi saçlı kız vardı,gerçek miydi hayal miydi ondan bile emin değilim:)

14) en çok kullandığınız küfür?
pek küfretmem en fazla hadi len ordan:)

15) şu anki ruh haliniz nasıl?
nötrüm..

16) hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
her iyiliğin içinde bir kötülük,her kötülüğün içinde bir iyilik vardır..

17) mutluluk rüyanız nedir?
anca rüyamda görüyorum zaten paylaşmıyım onu da göremem sonra:)

18) sizce mutsuzluğun tanımı nedir?
mutlu olduğunu sanmak.

19) nasıl ölmek istersiniz?
tek başıma , yanımda üzülecek birileri olmadan aniden , ölücem zaten nasıl olduğu önemli mi?

20) öldükten sonra cennete giderseniz tanrının size kapıda ne söylemesini isterdiniz?
''tahmin ettiğinden uzun yaşadın cadı kız hadi geç içerde seni bekleyen çok sevdiğin biri var..''

istanbul
hosting