|
17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 22:00
haftaya pazartesi baleden ve modern teknikten final var.geriliyorum çünkü yeni dersi tam olarak sindirdiğimi ve jüriyle ders yapmaya hazır olduğumu düşünmüyorum.gerçi bugün dersim çok çok iyi geçti.döt korkusundan olabilir. okuldaki zamanımı tam orada olarak geçirdikten sonra eve geldiğimde kendimi baya tatmin olmuş hissediyorum.ve böyle günlerde genelde başka herhangi bi his dokunmuyo =) sabah vapura binerken jetonmatiğe 5milyon verdim.geri çıkardı 5milyonu sonrada tuhaf sesler çıkarıp 10milyon daha verdi :D bi baktım arızalı yazıyomuş yanında =) benden önce birinin yuttuğu parasını verdi bana sanırım. ilahi adalettir belkide belki tanrı sadece bir jetonmatiktir. geçen dünde sakızdan çıkan fal şuydu ; sanatçı ruhlu kendisi yetenekleri dizi dizi seni gördükten sonra unutacak maziyi eğer tanrı bir jetonmatikse ve falım sakızlarının birazcık doğruluk payı varsa. gelecekten umutluyum :p jay jay johanson-lychee | ||
|
|
||