|
17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 22:19
böyle davranırsan evlenemezsın dedı arkadasım sorun deıl evlenmek ıcın evlenılmez dedım.ılerde yalnızlıkdan sıkayet etme dedi .etmem dedım.ama korktum bıraz.coguna hayır demekden.ne ıstedıgımı cok bılmemekden. evet evlenmek ıstıyorum ama oyle bır adam yok:) zaten olması pek mumkun deıl:) ayrıca ıyı evlılık dogru ınsanı bulmak dogru ınsan olmakmıs ben dogru ınsanı bulsamda dogru olamam. of bırde onu gördüm yolda onun sevgilim olmasını cok ıstıyorum.ama evlenmek ıstemıyorum bu da burda zor:) of allahım mahalle baskısından kurtar benı haha:) | ||
|
|
||