|
17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 22:30
Ohh yorulmuşum.2. sınav sağlam zordu yine yetiştirememe kabusunun ucundan döndüm,neyse bundan sorakiler daha ii olacakmış. Telim evde kalmış.Özgür beni çok merak etmiş.Böyle zamanlar insana kaybetme duygusunu tattırıyor sanırım.Ya başına bişey gelse diye düşünmek öle kötü ki.O da bu hale geldi sanırım.Bi yandan kızıyor bi yandan sarılıyor:)) Şaka maka bende huzursuzum yarın yolculuğa çıkıyoz ya. Hayatta kalmak aslında bi mucize. hayatta buna bile şükretmeli.Her an ölebiliriz.Hayat güzel yaw.Neyse pek ii diilim galiba. Herneyse annecimle gidiyoz tatile,gidicem dinlencemidönünce tek işim kpss olcak ona göre.Dağılmaca yok artık 10 temmuza kadar | ||
|
|
||