17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 22:56




bir de emre aydın'dan dinleyelim...
ancak bu kadar anlatabilirdi bi şarkı ...

www.dinletr.com/1119-Emre-Aydin--Duymak-istiyorum.html





"DUYMAK İSTİYORUM"


...

eğer ona ulaşabileceğim fırsatım olsaydı ssdece ama sadece bir çift söz söylemek isterdim ....
kötü değil ,
iğneleyici değil ,
sitem değil....
sadece bir çift söz....
...

çok güçsüzüm Allah'ım ...
sadece bana güç katan , birtek senin bnm hissettiklerimi bilmen
ve her an bnmle olmandır ...
bırakma Allah'ı beni ..
sakın bırakma ! ...
....

dayanamam !



saat: 22:58






bu arada iyi ki güncemkom var ..
ve iyi ki "dostlarım görsün"
ve
"ben göreyim" kısmı war ....
sebepsiz teşekkür etmek istedim ..:I


wesselam..

istanbul
hosting