|
17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 22:56
bir de emre aydın'dan dinleyelim... ancak bu kadar anlatabilirdi bi şarkı ... www.dinletr.com/1119-Emre-Aydin--Duymak-istiyorum.html "DUYMAK İSTİYORUM" ... eğer ona ulaşabileceğim fırsatım olsaydı ssdece ama sadece bir çift söz söylemek isterdim .... kötü değil , iğneleyici değil , sitem değil.... sadece bir çift söz.... ... çok güçsüzüm Allah'ım ... sadece bana güç katan , birtek senin bnm hissettiklerimi bilmen ve her an bnmle olmandır ... bırakma Allah'ı beni .. sakın bırakma ! ... .... dayanamam ! saat: 22:58 bu arada iyi ki güncemkom var .. ve iyi ki "dostlarım görsün" ve "ben göreyim" kısmı war .... sebepsiz teşekkür etmek istedim ..:I wesselam.. | ||
|
|
||