|
17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 23:01
seviyorum anketleri. hem de çok ya :D yanlız soruların bir çoğu uydurukmuş nitekim dişe dokunur olanları cevaplıcam. Nedir yani en sevdiğiniz ses falan :P 18) sizce mutsuzluğun tanımı nedir? yapacak birşey,yarayacak bir işin olmaması. 19) nasıl ölmek istersiniz? sahi lan ölücem ya bak onu hiç düşünmemiştim. 20) öldükten sonra cennete giderseniz tanrının size kapıda ne söylemesini isterdiniz? sen bach'ın soyundan geliyorsun. | ||
|
|
||